Aurinko paistaa, elämä tuntuu ottaneen ehkä vähän positiivisemman suunnan. Tai siltä ainakin tuntuu. Mä haluisin kirjottaa kirjan, koska onhan mun kirjotustaitoja kehuttu monesti. Naiivi ajatus sinäänsä, sillä en mä oikeasti usko olevani ihan parhaimmasta päästä. Sellanen vähän yli keskiverto kaikkea, ja se ärsyttää. Oon ihan tosi hyvä mut en ihan niiin hyvä. Okei, joo, oon kiittämätön, tai siltä toi musta ainakin näyttää, tavallaan. Mut ku ne ei oikein osu yhteen mun omien mielikuvien ja "unelmien" kanssa, toivon aina helvetisti enemmän. Minä kirjoitan kirjan, olen paras tatuoitsija (olen myös keskivertoa parempi piirtäjä, huomattavasti). Minulla on korvaa konemusiikille, kaverini jättää soittokamansa mulle pariks viikoks. Kokeilin kerran, miksata siis. Kokeilu kesti 15 min, itsetuntoni romahti ja lopetin siihen. En ole kokeilut sen jälkeen, kuten en tatuoimistakaan.
Jokatapauksessa nyt menee ihan hyvin. Oon ahkerampi toissä, tiskaan, jaksan viedä postia postilaatikolle ja hankkia kotiin ruokaa. Herään aamusin, ennen herätyskelloa. Paitsi tänään, koska otin eilen ennen nukkumaanmenoani hyvin varovaisesti puolikkaan seroquelin, sillä jostakin syystä sain impulssin tehdä pilata tulevan yön unet ja halusin korjata tilanteen. Aamulla heräsin myöhään, en ehtinyt melkein pukeutua ennenkuin juoksujalkaa juoksin junaan saadakseni vieläpä sakot pummilla matkustamisesta. Ihan uskomaton tilanne. Annoin tarkastajalle ihan pokkana passini ja sanoin hänen varmaan tarvitsevan sitä. Hän kirjoitti sakkoni aivan hiljaa, koko täyden vaunullisen ihmisiä tuijottaen näytelmää. Minä istuin tyynenä siinä lukien naama nollalukemilla kirjaa, ja vieläpä ruotsiksi. Kiitin vielä ystävällisesti tarkastajaa hänen antaessaan passini takaisin, samoin sakkoni jälkeen. En mä voinui muutakaan, sillä on se silti tavallaan sen arvoista, tai en mä tiedä. Yhdet sakot puolen vuoden edestä, joku varmaan vois pitää tota ihan silleen voitokkaana juttuna, tai jotakin..
Sain asiakkailta kehuja töissä, ostin töihin vähän leivonnaisia ja keitin kahvit, vastasin puhelimeen ja selvitin paljon asioita itse. Mä lupaan, se on tää vitun aurinko.
Kattokaa nyt, minkälainen mä oon pilvessä.Mä en oikein käsitä et mitä tää on.